Prekių grąžinimas

Norėdami grąžinti įsigytas prekės, įsitikinkite, kad:

  • Prekės buvo įsigytos per paskutines 30 dienų
  • Prekės yra originalioje pakuotėje ir yra sukomplektuotos taip, kaip gavimo metu. 
  • Produktas yrai nenaudotas ir nepraradęs savo komercinės išvaizdos (nesugadintos etiketės, nenuluptos apsauginės plėvelės ir t.t.); (šis reikalavimas negalioja, kuomet grąžinimas produktas su defektais);

Prekės, kurių negalima grąžinti:

  • Prekės, pagamintos pagal užsakymą.
  • Prekės, kurių negalima grąžinti dėl jų prigimties, pavyzdžiui prekės, kurių galiojimo laikas yra pasibaigęs.
  • Prekės, kurios netinkamos grąžinti dėl higienos priežaščių po prekės išpakavimo.
  • Prekės, kurios po jų pristatymo, yra naudojamos su kitomis prekėmis (prekių mišiniai).

Pasiliekamę teisę, atsisakyti grąžinti prekes, net ir tas, kurios atitinka aukščiau išvardintus reikalavimus.

Jeigu Jūsų įsigyta prekė Jums netiko ir nusprendėte ją grąžinti, kokybiška prekė gali būti grąžinta per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. 

Jei grąžinama kokybiška, tačiau klientui netinkanti prekė, pirkėjui, per ne vėliau kaip per 14 dienų bus grąžinama visa sumokėta suma, įskaitant prekių siuntimo išlaidas.

Jeigu gavote nekokybišką prekę, ji gali būti grąžinta per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. Nekokybišką prekę nemokamai pakeisime į naują prekę. Jeigu negalėsime pakeisti produkto nauju, pirkėjui bus grąžinama visa sumokėta suma, išskyrus pristatymo mokestis.

Dėl prekės grąžinimo susisiekite su mumis el.paštu: info@hanzo.lt Per 1 darbo dieną atsiųsime jums detalią instrukciją prekių grąžinimui. Pasiliekame teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių jeigu pirkėjas nesilaiko numatytos grąžinimo procedūros.


Turite klausimų ar pastebėjimų? Susisiekime el. paštu: info@hanzo.lt arba skambinkite mums telefonu: +37066105837